Regulamin/RODO
REGULAMIN POBYTU GOŚCI W WILLI BRYZA
1. Doba rozpoczyna się o godz. 16, a kończy o godz. 11.
2. W godzinach od 22 do 7 rano obowiązuje cisza nocna.
3. Gospodarz obiektu nie odpowiada za szkody na parkingu wyrządzone przez osoby trzecie, a także za utratę pojazdu. Miejsca parkingowe są przeznaczone jedynie dla samochodów osobowych.
4. W pokojach i na korytarzach obowiązuje zakaz palenia tytoniu.
5. W pokojach zabronione jest czyszczenie i smażenie ryb.
6. W przypadku skrócenia pobytu płatności nie podlegają zwrotowi.
7. Za szkody materialne spowodowane niewłaściwym użytkowaniem pokoju odpowiada wynajmujący.
8. Wszelkie usterki należy zgłaszać niezwłocznie gospodarzowi.
9. Zabronione jest używanie w pokojach grzałek i innych urządzeń elektrycznych nie będących wyposażeniem pokoju (nie dotyczy ładowarek, urządzeń RTV, komputerów)
10. Za bezpieczeństwo dzieci na terenie obiektu oraz szkody odpowiadają rodzice.
11. W przypadku zgubienia lub uszkodzenia karty magnetycznej gość obowiązany jest zapłacić opłatę w wysokości 100 zł.
12. Przyjmowanie gości w pokoju jest dozwolone jedynie po uzgodnieniu z gospodarzem w godzinach od 10 do 22.
13. Pokój należy pozostawić w stanie technicznym zgodnym ze stanem w dniu przyjazdu.
14. Zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek mieszkańców.
15. Zwrot zadatku w przypadku rezygnacji z rezerwacji:
przed upływem 21 dni od dnia przybycia zwrot w 100%
przed upływem 14 dni od dnia przybycia zwrot w 50%
poniżej 14 dni od dnia przybycia zadatek nie zostanie zwrócony
16. Zapraszamy bez zwierząt.
RODO
- Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/56/WE, zwanym dalej „RODO”, administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Willa Bryza, ul. Wczasowa 4, Krynica Morska, kmbryza@wp.pl, tel. 515433342.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej – rezerwacji i realizacji umowy o świadczenie usługi agroturystycznej, tj.:
- realizacji rezerwacji, wystawienia faktur, przekazywania informacji handlowych,
- kontaktowania się w celach związanych ze świadczeniem usług,
- monitorowania jakości świadczonych usług,
- wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych, ciążących na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, m.in. zapewnienie bezpieczeństwa na terenie obiektu poprzez monitoring wizyjny.
- Przetwarzamy następujące Pani/Pana dane osobowe:
- imię i nazwisko osoby rezerwującej lub pozostającej na pobycie
- numer telefonu
- adres zamieszkania
- adres poczty e-mail
- Pesel
- Dane osobowe otrzymaliśmy od Pani/Pana podczas nawiązywania współpracy i przy dokonywaniu rezerwacji pobytu w naszym obiekcie.
- Podanie danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy.
- Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas obowiązywania umowy, a także po jej zakończeniu w celach:
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności przez okres wskazany w przepisach podatkowych i rachunkowych,
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
- przez okres przedawnienia roszczeń, maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy,
- archiwizowanie danych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, np. ustawa o rachunkowości – przez okres wskazany w odpowiednich przepisach – co do zasady 5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym miało miejsce np. wystawienie faktury, rozwiązanie umowy.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługuje Pani/Panu prawo do:
- uzyskania od Administratora potwierdzenia, jakie przetwarza on Pani/Pana dane osobowe oraz prawo uzyskania dostępu do tych danych oraz ich kopię,
- żądania od Administratora niezwłocznego sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz do żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych,
- żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących Pani/Pana danych osobowych. Administrator ma obowiązek bez zbędnej zwłoki usunąć Pani/Pana dane osobowe, pod warunkiem, że usunięcia danych nie zabraniają przepisy prawa,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych w uzasadnionych przypadkach,
- przenoszenia danych,
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, gdy: przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie prawnie uzasadnionego interesu lub dla celów statystycznych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją oraz gdy: Pani/Pana dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.
- Podane dane osobowe mogą zostać przekazane, z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych osobowych wymaganych prawem, zaufanym podmiotom współpracującym z Administratorem, tylko w związku z realizacją celów opisanych wcześniej. Dane mogą być udostępniane również innym odbiorcom w celu wykonania ciążącego na nas obowiązku prawnego dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora.
- Pani/Pana dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
- Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.